Muutoksia vientiasiakirjojen hyväksyntään lähiviikkoina

Vientiasiakirjamme hyväksyy ja neuvontapalveluna toimii Tampereen kauppakamari seuraavat 3 viikkoa eli 26.4. – 17.5.2024.

Alkuperätodistukset ja asiakirjavahvistukset haetaan normaalisti vientiasiakirjat.fi -palvelusta. Hakemuksien käsitteleväksi kauppakamariksi tulee Oulun kauppakamarin sijaan valita Tampereen kauppakamari.

Myös märkäleimallisten asiakirjojen hyväksyminen tapahtuu Tampereen kauppakamarissa. Huomaattehan varata aikaa postin kulkuun, jos asiakirjoilla on kiire!

ATA Carnet haetaan atacarnet.fi -palvelusta. Järjestelmä EI siirrä hakemusta automaattisesti Tampereen kauppakamarille, vaan tulee valita Tampere hoitavaksi kauppakamariksi. Tämän jälkeen hakemus täytetään järjestelmässä normaalisti.

Vientiasiakirjapalvelussa (www.vientiasiakirjat.fi) asiakirjojen myöntämisajat ovat nykyään ma-pe klo 10–11.30 ja 14–15.30. Puhelimitse ja sähköpostitse palvelu tapahtuu normaalin toimistoajan mukaan. Tampereen kauppakamarin aukioloajat: klo 9.00–12.00.

Yhteystiedot:
Kalevantie 2 D, 5.krs, 33100 Tampere