Haemme palvelusektorin johtajaa

Nykyisen johtajamme siirtyessä urallaan uusiin haasteisiin haemme asiantuntijaorganisaatioomme palvelutoimialalta kokemusta ja näkemystä omaavaa, aktiivista sekä verkostoitumiskykyistä henkilöä työskentelemään alueen yritysten kilpailukyvyn eteen.

Oulun kauppakamarilla tehtävänäsi on edistää ja kehittää yritysten toimintaympäristöä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Työ on todellinen näköalapaikka Pohjois-Suomen elinkeinoelämään ja sen kehittämiseen. Työsi perustuu valiokuntien ja kauppakamariosastojen kautta tehtävään vaikuttamistyöhön. Vastuullesi kuuluvat koulutus- ja työvoima-, kauppa- ja matkailu- sekä logistiikka- ja liikennevaliokunnat. Asiamiestehtävät Kalajokilaakson ja Koillismaan kauppakamariosastoissa kuuluvat sinulle. Kuulut Oulun Kauppakamarin johtoryhmään ja raportoit toimitusjohtajalle. Tehtävä vaatii matkustamista ensisijaisesti Oulun kauppakamarin toimialueella ja joskus laajemmin.

Menestyksekäs tehtävän hoitaminen edellyttää yhteiskunnan päätöksentekoprosessien tuntemusta, ymmärrystä sidosryhmäyhteistyöstä sekä kykyä verkostoitua toiminnan eri tasoilla alueella ja valtakunnallisesti. Kokemuksesi palvelusektorilta ja vähintään yhden vastuullasi olevan alan syvällisempi kokonaisuuden ymmärrys on toivottavaa. Sinulla on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto ja näyttöä yritysten ja julkishallinnon verkostoissa toimimisesta. Arvostamme alueen elinkeinorakenteen tuntemusta ja olemassa olevia verkostoitasi yrityksiin, oppilaitoksiin, muihin yhdistyksiin ja alueen kuntavaikuttajiin. Kielitaidon osalta tarvitset työssäsi englantia ja satunnaisesti ruotsia. Olet idearikas, teet töitä pitkäjänteisesti ja itseohjautuvasti. Tuot oman asiantuntijuutesi ja persoonasi pieneen tiimiimme ja sinulla on paloa tehdä töitä alueen elinvoiman edistämiseksi.

Tarjoamme sinulle mukavan työyhteisön sekä todellisen näköalapaikan alueen elinkeinoelämään ja sen verkostoihin.

Lisätietoja tehtävästä antavat Mercuri Urvalissa Sanna Aikio puh. 040 7179796 sekä Oulun Kauppakamarin toimitusjohtaja Jari P. Tuovinen puh. 044-3134505.
Jari on parhaiten tavoitettavissa maanantaina 21.6.2021 klo 9-11 ja tiistaina 22.6.2021 klo 11-15 ja klo 17 jälkeen.

Lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen viimeistään sunnuntaina 8.8.2021 osoitteessa www.mercuriurval.fi, viitenumerolla FI-16213.

Haku päättyy 8.8.2021.

Täytä hakemus täältä