Vientikauppaa tekevä Oulun kauppakamarin jäsenyritys – Tule mukaan Vientikiltaan!

Oulun Kauppakamari on Oulun Nuorkauppakamarin avulla perustamassa Vientikillan Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun yrityksille. Tavoitteena on rakentaa vientikauppaa tekevistä ja sitä suunnittelevista yrityksistä vertaistukiverkosto, joka jakaa kokemuksia ja oppeja toisilleen.

Vientikillan suurimmat hyödyt yrityksellesi:

• Tietojen ja kokemusten vaihtaminen kollegoiden kanssa
  • Pääset verkostoitumaan, yhteisiin tapahtumiin sekä luomaan synergiaa muiden samassa asemassa olevien yritysten kanssa
  • Voit hyödyntää paremmin koko kauppakamariverkoston ja Vientikillan jäsenyritysten asiantuntemusta yrityksen kansainvälistymisessä
  • Lisää yrityksesi näkyvyyttä ja myyntiä Suomessa ja ulkomailla ilman lisäinvestointeja

Kutsumme teidät Vientikillan perustajajäseneksi.

Ilmoittaudu mukaan mahdollisimman pian. Vientikillan perustajajäsenet kokoontuvat ensimmäisen kerran 4.11.2022 klo 14.00 BusinessAsemalle Oulussa. Ensimmäisen tapaamisen yhteistyökumppanina toimii BusinessOulu.

Vientikillan jäsenyys on maksuton Oulun kauppakamarin jäsenille. Toiminnan ytimen muodostavat tapaamiset toisten Vientikillan jäsenten kanssa. Alustavasti kokousrytmiksi on suunniteltu säännöllistä kuukausikokoontumista, mutta Vientikilta määrittää sen itse.

Oulun kauppakamari auttaa ja tukee Vientikillan toimintaa tarjoamalla tapaamisten kutsujen laatimisen ja jakelun, tapaamisiin ilmoittautumisjärjestelyt sekä yhteisen työtilan (Team-alusta) materiaaleille ja keskusteluille.

Lisätietoja Vientikillan suunnitellusta toiminnasta antaa mailto:henri.ervasti@jci.fi

Tervetuloa mukaan verkostoitumaan!

Jari P. Tuovinen