”Suurhankkeiden tarjoamat mahdollisuudet kiinnostavat yrityksiä”

Oulun kauppakamarin suurhankeinfo oli jälleen menestys 140 ilmoittautuneen kera. Suurhankeinfot tarjoavat alueen yrityksille ajankohtaista tietoa käynnissä olevista ja käynnistyvistä isoista investoinneista. Tavoitteena on tuoda esille yritysten mahdollisuuksia päästä mukaan hankkeiden rakentamiseen ja niissä tarvittavien palveluiden tuottamiseen.

Oulun kauppakamarin varatoimitusjohtajan Esa Pellikaisen mukaan tilaisuuksien yli kymmenen vuotta kestäneen menestyksen salaisuus on yksinkertaisesti se, että suurhankkeiden tarjoamat mahdollisuudet kiinnostavat yrityksiä.

”Suurhankeinfoissa on vuosien varrella esitelty sekä Pohjois-Suomen että lähialueiden investointeja. Suurhankeinfot ovat toimineet mainiosti myös investointien toimitusketjuissa olevien yritysten keskinäisen tunnettuuden edistämiseksi. Lisäksi ohjelmassa oli perinteinen katsaus oman alueemme suurhankkeiden tilanteeseen”, kertoo Pellikainen.

Tällä kertaa alustajina olivat Jukka Olli (BusinessOulu), Johanna Hylkilä (Kokkolan suurteollisuusalueyhdistys), Patrick Lees (OX2), Harri Leppänen (SSAB) ja Tony Lindström (Outokumpu Evo Energy).

Tänä vuonna suurhankeinfo on järjestetty kolme kertaa.

Lisätietoja:

Esa Pellikainen