Lämpimästi tervetuloa mukaan Oulun kauppakamarin ja Kummien jouluhaasteeseen!

Haluamme yhdessä toivottaa kaikki Oulun alueen yritykset tervetulleeksi pienten potilaiden tukijoukkoihin Oulun lastenklinikalla!

Pienet potilaat viettivät Oulun yliopistollisessa lastensairaalassa viime vuonna yli 12 000 yötä. Kummien tuella sairaalassa voidaan tarjota potilaille perheineen viihtyvyyttä (lelujen, pelien sekä virkistystapahtumien muodossa), tukea laitehankintoja ja innovaatiohankkeita, lastentautien tutkimusta sekä mielenterveystyötä.

Kuulostaako yrityksenne arvoihin sopivalta joululahjoituskohteelta?

Hienoa, toimi siis näin:
1) Mene osoitteeseen kummit.fi/yrityksille
2) Täytä lahjoituslomakkeeseen yrityksesi tiedot sekä valitsemanne summa
3) Valitse kohteeksi OYS Oulun lastenklinikka
4) Kirjoita Lisätietoja-kenttään Oulun kauppakamari.

Saatte sähköpostissa tukisummallenne räätälöidyn viestintäpaketin, jonka materiaaleilla voitte kertoa omissa kanavissanne tärkeästä tuestanne. Tästä ilouutisesta kannattaa kertoa kattavasti myös sidosryhmillenne!

Toimithan 10.12. mennessä, jolloin saamme yli 1000 € lahjoitusten tekstitervehdykset mukaan Kummien JouluMielelle-lähetykseen MTV3:lle (11.12. klo 20).

Kiitos, että lähdet kanssamme mukaan pienten potilaiden tukijoukkoihin
Oulun seudulla!

Esimerkki joulun viestintäpaketista (alk. 1000 €:n lahjoitukset)

Lisätietoja:
Lastenklinikoiden Kummit ry, Jaana Roos, jaana@kummit.fi puh. 050 563 4463