Venäjän hyökkäyssodan vaikutus yritysten varautumiseen ja turvallisuuteen 1.4.2022

Ajankohta ja paikka

Alkaa
1.4.2022
Päättyy
1.4.2022
Verkkotapahtuma

Ajankohtainen tietoisku yritysten varautumisesta sekä Venäjän hyökkäyssodan vaikutuksista yritysten turvallisuuteen

Perjantaina 1. huhtikuuta klo 8.30 – 10.00

Keskuskauppakamarin järjestämässä tilaisuudessa käydään läpi ajankohtaista tilannetta ja sen aiheuttamia riskejä suomalaisille yrityksille, sekä kerrotaan, kuinka yritykset voivat varautua erilaisiin yhteiskunnallisiin häiriötilanteisiin.

Miten ajankohtainen tilanne vaikuttaa huoltovarmuuteen? Minkälaisia turvallisuusriskejä yrityksen on tunnistettava? Miten varautua kyberhyökkäykseen? Entä kuinka yritys voi vahvistaa kestävyyttään erilaisten toiminnan jatkuvuutta uhkaavien häiriöiden osalta ja turvata liiketoimintansa jatkuvuutta?

Kauppakamarit toteuttavat yhdessä Huoltovarmuuskeskuksen kanssa yritysten jatkuvuuden LUJAT -kehittämishankkeen. Ajankohtainen striimi järjestetään osana hanketta.

Katso ohjelma ja ilmoittaudu mukaan!

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat