Asiakaslähtöisellä brändillä menestykseen -valmennus

Ajankohta ja paikka

Alkaa
21.9.2022
Päättyy
2.11.2022

Menestyvä yritys ymmärtää asiakkaansa todelliset tarpeet ja osaa tarjota niihin toimivat ratkaisut. Asiakkaiden hyvät kokemukset rakentavat yritykselle kestävää kilpailukykyä ja mainetta. Tätä kokonaisuutta on osattava itsekin johdonmukaisesti viestiä kaikessa yrityksen toiminnassa.

BusinessOulu tuottaa syyskaudella 2022 kaksi käytännönläheistä valmennussarjaa asiakasymmärryksen ja kokonaisvaltaisen brändinrakennuksen tueksi, erityisesti muotoilun eri menetelmiä ja designajattelua soveltaen. Kasvua tavoitteleville pk-yrityksille suunnattu neliosainen valmennus alkaa 21.9. Aloittaville yrityksille suunnattu 2-osainen valmennus järjestetään lokakuussa. 

Voit ilmoittautua kokonaiseen sarjaan tai yksittäisiin valmennuskertoihin alla olevista linkeistä. Valmennukset ovat maksuttomia ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Valmentajana toimii palvelumuotoilutoimisto Arctic Factoryn toimitusjohtaja, muotoilija Julius Oförsagd. Valmennukset järjestetään livemuotoisina Oulussa, Kauppakeskus Valkean neljännen kerroksen kokoustiloissa. Tarjoamme osallistujille kahvit ja pientä purtavaa. 

Tervetuloa mukaan!

Neljän valmennuskerran kokonaisuus pk-yrityksille

Paikka: Kauppakeskus Valkean kokoustilat, 4. krs, Pakkahuoneenkatu 18
Ilmoittautuminen: https://www.lyyti.in/asiakaslahtoinenbrandi_pk_yrittajat 

  1. Ihmisten tarpeita ymmärtävät yritykset selviävät tulevaisuudesta
    Keskiviikko 21.9. klo 12.00–16.00
     
  2. Palvelumuotoilusta työkaluja liiketoiminnan kehittämiseen
    Keskiviikko 5.10. klo 12.00–16.00 
     
  3. Brändi on tekoja ja strategisia valintoja
    Keskiviikko 19.10. Klo 12.00–16.00
     
  4. Muotoilu liikkeenjohdon työkaluna
    Keskiviikko 2.11. klo 12.00–16.00

Valmennus alkaville yrittäjille

Paikka: Kauppakeskus Valkean kokoustilat, 4. krs, Pakkahuoneenkatu 18
Ilmoittautuminen: https://www.lyyti.in/asiakaslahtoinenbrandi_aloittavat 

  1. Asiakasymmärryksestä arvoa – katse tuotteesta asiakkaan ongelman ratkaisemiseen
    Torstai 6.10. klo 9.00–12.00
    Asiakkaan tarpeen tunnistaminen liiketoiminnan alkuvaiheessa. Keitä ja millaisia ovat asiakkaasi, ja mistä he sinut löytävät ja tuntevat?
     
  2. Brändin rakentaminen – Kokonaisvaltaisten mielikuvien rakentaminen asiakkaan tarpeiden ympärille
    Torstai 20.10. Klo 9.00–12.00
    Kaikilla yrityksillä on brändi – on kyse sitten suuresta tai pienestä toiminnasta ja on brändi rakennettu tarkoituksenmukaisesti tai ei. Miten oman brändin rakentaminen otetaan mukaan heti liiketoiminnan suunnittelun alkuaskeleista lähtien?

Lisätiedot:
Jenni Tuomela
projektikoordinaattori
DesignOulu Start 2021
BusinessOulu
jenni.tuomela@businessoulu.com
050 591 8923

Lue lisää DesignOulu -ohjelmasta täältä

Valmennuksen toteuttaa BusinessOulun DesignOulu Start 2021 -hanke, jota rahoittaa Euroopan aluekehitysrahasto ja Pohjois-Pohjanmaan liitto.