Pohjoisen bisneshaltijat: Tervetuloa mukaan mentoriohjelmaan!

Teetkö kansainvälistä liiketoimintaa ja tarvitseeko yrityksesi ulkomaista työvoimaa? Tai suunnitteletko kansainvälistymistä?

Meillä on sinulle tukea tarjolla. Tarjoamme Pohjois-Pohjanmaan pk-yrityksille ainutlaatuista mahdollisuutta lähteä mukaan Kansainvälisen liiketoiminnan ja rekrytoinnin mentoriohjelmaan. Ohjelman tarkoituksena on vahvistaa mentoroitavien yritysten valmiuksia rekrytoida ja johtaa monikulttuurista työvoimaa, kehittää kansainvälistä liiketoimintaa sekä saada vertaistukea etukäteen valituilta yritysmentoreilta.

Kansanedustaja Juha Sipilä toimii ohjelman suojelijana ja mentoreina toimivat kv-liiketoiminnan konkarit, kuten Marisa Kerman (BBi Finland), Laura Vähäsaari (Nokia), Outi Pelkonen (Rosatom) ja Eero Suutari (Sunit).

Oulu Talent Hubin ja Oulun kauppakamarin hankkeeseen mukaan valittujen yritysten ja bisneshaltijoiden mentorointikokonaisuutta luotsaa Veera Rautio. Hän on sarjayrittäjä, jolta löytyy pitkän kansainvälisen liiketoiminnan sparrauskokemus:

“Yritysten kansainvälistyminen on monella alalla elinehto. Silti moni ala kärsii työvoimapulasta ja kv-rekrytointi saatetaan kokea työlääksi samalla, kun Suomessa asuvat kansainväliset osaajat jäävät kovasta pyrkimyksestä huolimatta liian usein työllistymättä. Paljon potentiaalia, verkostoja ja synergiaetuja jää täysin hyödyntämättä. Odotan innolla mahdollisimman monen löytävän Bisneshaltija-mentoriohjelman kautta konkreettisia eväitä oman kv-liiketoiminnan sparraukseen ja erilaisuuden hyödyntämiseen matalalla kynnyksellä. Oletko mukana?”

Koulutus starttaa 18.11. Lue tarkempi ohjelma tästä.
Mukaan mahtuu tässä vaiheessa 20 nopeinta. Ilmoittaudu viimeistään 4.11.2021 mennessä.

Kategoriat:Kansainvälisyys, Oulu Talent Hub