Tietoisku: Kuinka työllistää maahan muuttanut kansainvälinen osaaja?

Ajankohta ja paikka

Alkaa
8.6.2022
Päättyy
8.6.2022
BusinessAsema, Telesali
Hallituskatu 36 B, Oulu

Tule kuulemaan Startup Refugeesin vinkit maahan muuttaneiden työllistämiseen.

Aika: ke 8.6.2022 klo 9.00-11.30
Paikka: telesali, BusinessAsema (Hallituskatu 36 B, Oulu)

Onko yritykselläsi suunnitelmissa palkata maahan muuttaneita kansainvälisiä osaajia? Tarvitseko lisää tietoa aiheesta ja tukea sopivien työntekijöiden löytämiseen? Osallistu Startup Refugees verkoston tietoiskuun 8.6. klo 9-11:30.

Tapahtuman aiheet:

• Startup Refugeesin tarjoamat työllistämispalvelut yrityksille sekä järjestömme kokemuksia maahan muuttaneiden palkkaamisesta
  • Kansainvälisen työvoiman palkkaamisen hyödyt ja osaajien houkuttelu
  • Kohderyhmän palkkaus, tarvittavat luvat ja lomakkeet, mitä kannattaa huomioida työkulttuurissa jne.

Esittelemme tapahtumassa Startup Refugeesin tarjoamat työllistämispalvelut yrityksille sekä järjestömme kokemuksia maahan muuttaneiden palkkaamisesta. Puhumme myös kansainvälisen työvoiman palkkaamisen hyödyistä ja osaajien houkuttelusta. Lopuksi käymme läpi oleelliset asiat, joita kohderyhmän palkkaukseen kuuluu, kuten tarvittavat luvat ja lomakkeet, mitä kannattaa huomioida työkulttuurissa jne.

Startup Refugees on voittoa tavoittelematon verkosto, joka edistää maahanmuuttajien työllistymistä ja yrittäjyyttä sekä tukee yrityksiä maahanmuuttajien työllistymiseen liittyvissä kysymyksissä. Verkostoomme kuuluu yrityksiä, julkisen sektorin toimijoita, yhteisöjä, oppilaitoksia ja yksilöitä (esim. Supercell, ISS Palvelut Oy, Nordea, Arina, Telia, TietoEvry ja Fazer). Meillä on toimistot Helsingissä, Oulussa ja Rovaniemellä. Palvelumme ovat maksuttomia.

Jäämme myös tilaisuuden lopuksi paikalle, jos haluat keskustella kanssamme esimerkiksi rekrytointiyhteistyöstä. Vastaamme myös mielellämme kaikkiin rekrytointiin liittyviin kysymyksiinne.

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Oulun Kauppakamarin sekä Talent Hubin kanssa.

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat