Oulun kauppakamarin alueelle 37 uutta HHJ-tutkinnon suorittanutta

Valtakunnallisen Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) -tutkinnon suoritti tänä keväänä alueeltamme 37 henkilöä. HHJ-tutkinnon on nyt suorittanut Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa yhteensä 527 henkilöä.

Kevään tutkintopäivään osallistui yhteensä 521 henkilöä ja tutkinnon läpäisi 477 henkilöä. Koko Suomessa HHJ-tutkinnon suorittaneita on tällä hetkellä jo lähes 5500! Tutkinnon hyväksytysti suorittanut on oikeutettu käyttämään HHJ-nimikettä.

Tampereen kauppakamari ja Hallituspartnerit ry:n järjestävät yhteistyössä HHJ-tutkinnon kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä. Tänä keväänä tutkinto järjestettiin etänä.

Tänä keväänä tutkinnon läpäisivät: Jon Ekberg, Fiblon Oy, Marianne Eteläsaari, Kainuun Osuuspankki, Sami Halonen, Kielo Growth, Jarmo Heikkinen, Monetor Oy, Jussi Heikkinen, Loiste Oy, Pekka Huttunen, Eventilla Oy, Juha Hyyryläinen, Sami Kallioniemi, Oulun Kuivaustekniikka Oy, Kalle Kantola, VTT, Kaija Karhunsaari, Kainuun Osuuspankki, Kati Kokkonen, Fodelia Oy, Ville Kuusisto, Digizer Oy, Jussi Lemiläinen, QuietOn (QoN Oy), Antti Luoto, Liisa Mutanen, Finapartner, Satu Niemelä, SEP Solutions Oy, Pekka Niskanen, Niskasen Maansiirto Oy, Riitta Ojala-Fors, Topi-Keittiöt Oy, Jukka Piiroinen, weVision Oy, Eva Maria Raudasoja, Oulun yliopisto, Anneli Rinta-Paavola, Oulun seudun uusyrityskeskus ry, Hannu Rämäkkö, Botlabs Oy, Jyri Saastamoinen, Vaalan apteekki, Virva Saastamoinen, Paltamon apteekki, Juha Silvola, Pirkko Taskinen, Lavango Oy, Heidi Tikanmäki, BusinessOulu.
Listalla olevat henkilöt ovat antaneet luvan nimensä julkaisuun.

HHJ PJ-kurssin eli puheenjohtajakurssin käyneitä on Oulun kauppakamarin alueella 108 henkilöä, joista 69 on suorittanut myös tutkinnon. Tutkinnon suorittaneet saavat käyttää nimikettä HHJ PJ. Tänä keväänä nimikkeen sai kolme henkilöä. HHJ PJ -nimitys osoittaa hallituksen puheenjohtajan pätevyyden.

Oulun kauppakamari onnittelee lämpimästi kaikkia HHJ-tutkinnon suorittaneita!

Ilmoittautuminen syksyn tutkintoon alkaa 2.6. ja päättyy 19.8.2021 – Lue lisää