Ammattiopisto Luovista Vuoden kouluttautuja

Vuoden kouluttautujan palkitsemistilaisuudessa Ammattiopisto Luovin johtaja Hannu Koivula ja henkilöstöjohtaja Riitta Anttila sekä Oulun kauppakamarin palvelusektorin johtaja Riitta Schroderus ja varatoimitusjohtaja Esa Pellikainen.

Oulun kauppakamari palkitsi Vuoden kouluttautujan, joka on tällä kertaa vahva alueellinen ja valtakunnallinen toimija:

-Ammattiopisto Luovi on vuoden 2021 laadullisesti ja määrällisesti kouluttautunein jäsenyrityksemme. Kunniamaininnat menevät Junnikkala Oy:lle ja Pohjois-Suomen Tilintarkastus Oy:lle, kertoo Oulun kauppakamarin palvelusektorin johtaja Riitta Schroderus.

Vuoden kouluttautuja on palkittu vuodesta 2004 lähtien. Palkittuja yrityksiä ovat olleet muun muassa Arina, Elektrobit, JOT Automation, Ojala Group, Junnikkala, Kaleva, Sievin Jalkine ja Pölkky Oy.

Ammattiopisto Luovin johtaja Hannu Koivula on erittäin otettu kauppakamarin myöntämästä huomionosoituksesta:

-Olemme palkinnosta ylpeitä, sillä haluamme olla moderni ja kehittyvä toimija. Haluamme toimintaamme syötteitä ulkoapäin, sillä emme voi jäädä elämään omaan kuplaamme. Oulun kauppakamarin kanssa yhteistyö on ollut sujuvaa ja vuorovaikutteista. Lisäksi haluan kiittää henkilöstöämme sitoutuneisuudesta organisaatiomme kehittämiseen koulutusten kautta, sanoo Koivula.

Ammattiopisto Luovi on Suomen suurin ammatillinen erityisoppilaitos, joka toimii 28 paikkakunnalla yhteensä noin 800 työntekijän voimin.

-Henkilöstön jatkuva kouluttaminen on tärkeää sen vuoksi, että pysymme esimerkiksi lainsäädännön suhteen ajan tasalla. Meillä on koulutuksista pitkä perinne, ja Oulun kauppakamarin palveluja olemme arvostaneet muun muassa kouluttajien tason, laadukkaiden materiaalien ja saavutettavuuden ansiosta, kertoo Luovin henkilöstöjohtaja Riitta Anttila.

Faktoja Oulun kauppakamarin koulutusvuodesta 2021:

• useita kymmeniä koulutustilaisuuksia eri muotoisina eri aihealueista; osallistujia 950
  • asiakastyytyväisyys 4,4/5, NPS 84
  • lähes kaikkiin koulutuksiin myös etäosallistumismahdollisuus
  • kehitettiin uusia valtakunnallisia verkkovalmennuksia, kuten Kasvua viennillä ja Hyväksytty talouspäällikkö
  • koulutusten perusmenestystekijöitä: valtakunnallinen monimuotokouluttaja, tuotteiden ja palveluiden korkea laatu, monipuolinen koulutustarjonta (myös alueellinen), hyvä hinta-laatusuhde, asiakaspalvelu sekä tyytyväiset asiakkaat

Lisätietoja:
Riitta Schroderus