Uusien jäsenten etäaamukahvit 1.10.2021, PERUTTU

1.10.2021
Tapahtumapaikka
Teams

Valitettavasti joudumme perumaan tilaisuuden vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Järjestämme aamukahvitilaisuuden uudelleen loppuvuodesta, uusi ajankohta ilmoitetaan lähiaikoina!

Aika: 1.10.2021 klo 08:30-10:30
Paikka: Teams

Tervetuloa tutustumaan Oulun kauppakamarin toimintaan ja palveluihin sekä verkostoitumaan henkilökuntamme ja muiden jäsenten kanssa.

Tilaisuuden alussa esittelemme toimintaamme ja palveluitamme, jonka jälkeen käydään esittelykierros, jossa osallistujat pääsevät kertomaan lyhyesti itsestään ja omasta yrityksestään. Haluamme mielellämme myös kuulla uusien jäsenten odotuksia ja toiveita kauppakamarin jäsenyyteen liittyen.

Uusien jäsenten aamukahvit ovat maksuttomia ja avoimia kaikille jäsenyritystemme henkilöille. Myös pitempään jäsenenä olleiden yritysten edustajat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat