Uusien jäsenten aamukahvit 27.8.2021

Tapahtumapaikka
Technopolis Ydinkeskusta, Sepänkatu 20, 90100 Oulu

Aika: 27.08.2021 klo 08:30-10:30
Paikka: Technopolis Ydinkeskusta Oulu, kokoustila Reykjavik, Sepänkatu 20, 90100 Oulu

Tervetuloa tutustumaan Oulun kauppakamarin toimintaan ja palveluihin sekä verkostoitumaan henkilökuntamme ja muiden jäsenten kanssa.

Tilaisuuden alussa esittelemme toimintaamme ja palveluitamme, jonka jälkeen käydään esittelykierros, jossa osallistujat pääsevät kertomaan lyhyesti itsestään ja omasta yrityksestään. Haluamme mielellämme myös kuulla uusien jäsenten odotuksia ja toiveita kauppakamarin jäsenyyteen liittyen.

Uusien jäsenten aamukahvit ovat maksuttomia ja avoimia kaikille jäsenyritystemme henkilöille. Myös pitempään jäsenenä olleiden yritysten edustajat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!

Tarjolla kahvia, teetä ja pientä aamupalaa.

Ilmoittautuminen 23.8. mennessä osoitteeseen: anni.alavahtola@chamber.fi
Mainitsethan ilmoittautumisen yhteydessä mahdollisista erikoisruokavalioista.

Tulethan vain terveenä paikan päälle (ei vähäisiäkään sairastumisen oireita). Mikäli olet osallistunut tilaisuuteemme oireettomana, mutta epäilet tai saat tiedon testin jälkeen sairastumisesta koronavirukseen, ilmoitathan siitä meille välittömästi. Suosittelemme Koronavilkun käyttöä ja rokotteiden ottamista.

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat