ResComi juhli  25-vuotistaivalta

Keskuskauppakamarin palkitsemilta henkilöiltä löytyy kumulatiivista IT-kokemusta ResComista yhteensä 95  vuotta. Kuva: ResComi Oy

IT-yhtiö ResComi Oy on täyttänyt 25-vuotta. Raahessa, Oulussa ja Espoossa toimiva yritys juhli perjantaina Raahen tornitalon 13. kerroksen maisemissa.

Juhlassa Keskuskauppakamari myönsi yhtiön henkilöstölle ansiomerkkejä tunnustuksena 5, 15 ja 20 vuotta jatkuneesta ja sitoutuneesta työstä. Seitsemällä palkitulla on yhteensä 95 vuotta ResComista kertynyttä työkokemusta.

Toimitusjohtaja Raimo Seikkala ja Juha Sipilä perustivat yhtiön 6. toukokuuta vuonna 1999, ja yhtiö aloitti toimintansa kehittämällä Nokian Matkapuhelimet Oy:n ohjelmistoja Raahessa.  Alkuvuosien jälkeen painopiste on siirtynyt teollisuuden, terveydenhuollon ja finanssialan integraatioihin, sovelluksiin ja pilviratkaisuihin.

Raahelaisyhtiö on kasvanut kannattavasti viimeiset seitsemän peräkkäistä vuotta. Seikkalan mukaan onnistumisen taustalla on menestyvät asiakkaat ja osaava henkilöstö. Asiakkaat ovat tyytyväisiä yhteistyöhön, sillä yrityksen alkuvuoden asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan tilaajat suosittelevat ResComia 83 prosentin todennäköisyydellä.

Kuluvasta vuodesta on tulossa kahdeksas peräkkäinen kannattavan kasvun vuosi, sillä tammi-huhtikuussa liikevaihto on noussut 40 prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Yhtiö työllistää 31 IT-osaajaa ja tavoitteena on rekrytoida tänä vuonna kahdeksan lisää.

Kategoriat:Työelämä, Jäsenemme tiedottavat, Elinkeinoelämä
ResComi juhli 25-vuotistaivalta