Julkaisut

Julkaisuistamme löydät ajankohtaista tietoa alueemme elinkeinoelämästä sekä Oulun kauppakamarin toiminnasta ja verkostoista.

Kuvassa Oulun kauppakamarilehtiä

Kauppakamarilehti

Oulun kauppakamari julkaisee 4 kertaa vuodessa ilmestyvää Kauppakamarilehteä, joka jaetaan postitse kaikille jäsenille. Lisäksi lehti on jaossa kauppakamarin koulutuksissa ja muissa tapahtumissa. Lehti löytyy myös sähköisessä muodossa kotisivultamme.

Lue kauppakamarilehti 1/2024

Kauppakamarilehden mediakortti 2024

Aiemmat numerot löydät osoitteesta: issuu.com/oulunkauppakamari

Vuosikirja

Kerran vuodessa keväällä ilmestyvä Vuosikirja sisältää mm. edellisen vuoden toimintakertomuksen sekä tietoa Oulun kauppakamarin toiminnasta, palveluista ja jäsenistöstä.

Lue Vuosikirja 2023

Vuosikirjan mediakortti 2024

Aiemmat Vuosikirjat löydät osoitteesta: issuu.com/oulunkauppakamari

Oulun kauppakamarin historiateos: Pohjoisen elinkeinoelämän asialla

Oulun kauppakamarin 100 -vuotisen historian kattava 360-sivuinen teos on samalla läpileikkaus koko Pohjois-Suomen kehityskaareen. Oulun kauppakamarin jäsenyritykset saavat halutessaan teoksen maksutta.

Mikäli haluat, että toimitamme kirjan teille, ota yhteyttä: anni.alavahtola@chamber.fi