Julkaisut

Julkaisuistamme löydät ajankohtaista tietoa alueemme elinkeinoelämästä sekä Oulun kauppakamarin toiminnasta ja verkostoista.

Kuvassa Oulun kauppakamarilehtiä

Kauppakamarilehti

Julkaisemme neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Kauppakamarilehteä, joka jaetaan postitse kaikille jäsenille. Lisäksi lehti on jaossa kauppakamarin koulutuksissa ja muissa tapahtumissa. Lehti löytyy täältä myös sähköisessä muodossa – klikkaa linkkiä kuvan alla!

Lue Kauppakamarilehti 2/2024

Kauppakamarilehden mediakortti 2024
Aiemmat numerot löydät osoitteesta: issuu.com/oulunkauppakamari

Vuosikirja

Kerran vuodessa keväällä ilmestyvä Vuosikirja sisältää muun muassa edellisen vuoden toimintakertomuksen sekä tietoa Oulun kauppakamarin toiminnasta, palveluista ja jäsenistöstä.

Lue Vuosikirja 2024

Vuosikirjan mediakortti 2025
Aiemmat Vuosikirjat löydät osoitteesta: issuu.com/oulunkauppakamari

Oulun kauppakamarin historiateos: Pohjoisen elinkeinoelämän asialla

Oulun kauppakamarin 100 -vuotisen historian kattava 360-sivuinen teos on samalla läpileikkaus koko Pohjois-Suomen kehityskaareen. Oulun kauppakamarin jäsenyritykset saavat halutessaan teoksen maksutta.

Mikäli haluat, että toimitamme kirjan teille, ota yhteyttä: anni.alavahtola@chamber.fi