Kiehtovat Saksan markkinat, Teams

5.4.2022
Tapahtumapaikka
Microsoft Teams

Saksa on ollut Suomen merkittävin kauppakumppani jo pitkään. Valtavan väestöpohjan ja vahvan talouden lisäksi on lukuisia muitakin syitä, jotka tekevät Saksasta kiinnostavan markkinan suomalaisyrityksille.

Pohjanmaan kauppakamarin ja Saksalais-Suomalaisen Kauppakamarin verkkotilaisuudessa perehdytään sekä ajankohtaiseen vientitilanteeseen Suomen ja Saksan välillä että suomalaisyrityksille lähitulevaisuudessa avautuviin liiketoiminta- ja vientimahdollisuuksiin. Tilaisuudessa tutustutaan myös asiakashankinnan aloittamiseen Saksassa ja kurkistetaan vielä lyhyesti kulttuurieroihin saksalaisen ja suomalaisen businesskulttuurin välillä.

Tule linjoille kuulemaan lisää!

• Avaussanat
  Paula Erkkilä, Pohjanmaan kauppakamarin toimitusjohtaja
• Laaja-alainen katsaus Saksan ja Suomen välisiin kauppasuhteiseen
  Jan Feller, Saksalais-Suomalaisen Kauppakamarin toimitusjohtaja
• Yrityscase – kuntolaitteiden valmistaja HUR Oy Ab
• Kysymyksiä, keskustelua ja päätössanat

Osallistujilla on lisäksi mahdollisuus varata sparrausaika Saksalais-Suomalaisen Kauppakamarin asiantuntijoilta. Sparrauksen aiheena voi olla Saksan markkinat, Saksan markkinoille meno tai liike-elämän kulttuurierot. Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä ”Muuta”-kohtaan, että toivot myös sparrausta – muista mainita aihe, jotta osaamme ohjata varauksen oikealle asiantuntijalle. Otamme erikseen yhteyttä jokaiseen sparrausta haluavaan ja sovimme sopivasta ajankohdasta.

Tilaisuus on osallistujille maksuton.

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat